jaw

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Wilhelmson - 24 februari 2010 22:42

En mycket glad Jossafin åkte pulka med pappa till dagis i morse, när lämnandet var avklarat bar det iväg till Malmö.


Anställningsintervjuer hela dagen, bra gubbar rakt igenom, jag känner att det finns hopp för den här rekryteringen.


Väl hemma mötte jag Jossan o Mamma på parkeringen, Jossan fick hjälpa mig att parkera bilen, det gillade hon!

När vi kom in busade jag och Jossan medans mamma fixade mat, vi åt kyckling med rotfrukter och det var fantastiskt gott. Efter middagan badade Jossan och mamma medans pappa diskade.

När mamma gick upp och nattade Jossan gick jag ut och skottade gräsmattan (ja, ni läste rätt) det ligger flera ton snö på gräsmattan som jag inte vill ha i källaren när det smälter.


Kom in igen vid 21:20 och kollade på stafetten som jag liveinspelat, underbart guld, guld, guld..det enda som valite tråkigt var att Norge knep ett silver. Det unnar jag dom inte, fast o andra sidan kan norrmän bli duktiga idrottsmän så fins det väl hopp för alla, man behöver ju inte vara smart för att lyckas uppenbarligen (ja, jag hatar norska skidlanslaget). Underbar uppvisning av Norge även i ishockey idag, den armbågstacklingen går nog inte till os-historien som varken det shysstaste eller smartaste i en hockeyrink.


Nu blir det sängen och upp tidigt i morgon och kolla på hockey, för just det! Sverige är kvar i turneringen.


Godnatt!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards