jaw

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Wilhelmson - 16 februari 2010 22:10

Besök på mvc i morse, bebisen ligger med huvudet nedåt även om det inte är fixerat ännu, men det är en bra förutsättning så här 32 dagar innan beräknad leverans.


När jag kom tillbaks till jobbet kollade jag gubbarnas statistik, dom går som tåget just nu, säljer som gudar, underbart! succe´!

Lunchade med Arvid i saluhallen i samband med ett besök för att kolla installationen på Marc o polo vid korsgatan, Käkade på Kåges bar, panerad sej med potatis och kall sås, underbart gott! Lovade mig själv att äta där oftare när jag är i stan.


Hämtade Jossan efter jobbet och vi åkte och handlade, hon var fantastisk i affären inget gnäll, inga protester vi hade bara riktigt kul. Pluss i kanten för Ica Maxi som bjöd på småsemlor.

Väl hemma tillbaks gjorde vi hamburgare, jossan hjälptre till med att skära (läs äta) grönsaker. Jag stekte burgarna och Jossan stekte en macka.

Kvällen avslutades ett os-guld i skidskytte efter en imponerande jakt av Ferry, grymt bra jobbat! Jag är stolt svensk och med den känslan lägger jag ner uppesittandet och går upp och lägger mig. I morgon ska jag ner till Malmö och köra anställningsintervjuer för en säljtjänst, det ska bli riktigt kul!  


Gonatt!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards