jaw

Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Onsdag 17 februari..

Av Wilhelmson - 17 februari 2010 21:37

Lämnade en pigg & glad Jossan på dagis innan det bar av till Malmökontoret. Hade två anställningsintervjuer hmm...utan att avslöja något men det var två bra gubbar.  Jag har räknat ut att sträckan mellan Göteborg och Malmökontoret tar i snitt 11 telefonsamtal. Tycker själv att jag blivit grymt duktig på att utnyttja all tid i bilen.


När jag kom hem idag möttes jag av en superglad Jossan som studsade ner för trappan och gav pappa en jättekram, underbart! Vilken känsla! Kan inte beskriva hur mycket jag älskar henne och vad hon betyder för mig. Fixade lite mat till Jossan och mamma och gick ut och tog en löprunda medans dom åt.

Det var några veckor sedan jag rörde på mig. .Vad underbart det är att komma ut och röra på sig. Jag lovade mig själv att komma i väg lite oftare. Men det är svårt med en höggravid fru, en tvåårig dotter och ett jobb som tar mycket tid, för att inte glömma OS. Jag har nog tittat mer på tv denna vecka än under hela året tidigare.


Efter lite mat och dusch nattade jag en mycket söt men trött Jossan innan jag gick ner och såg Anja tokkrasha i störtloppet, hoppas hon inte skadade sig allvarligt.


Nu blir det sprintfinaler och sedan i säng, det får bli lite roligare motsånd än Tyskland för att jag ska stanna uppe och nattvaka hockeyn.


/J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilhelmson - 24 februari 2010 22:42

En mycket glad Jossafin åkte pulka med pappa till dagis i morse, när lämnandet var avklarat bar det iväg till Malmö.   Anställningsintervjuer hela dagen, bra gubbar rakt igenom, jag känner att det finns hopp för den här rekryteringen.   Väl h...

Av Wilhelmson - 20 februari 2010 22:32

Just när jag var som mest trött på snön, när längtan till torra snöfria gator var som störst gjorde jag en kovändning.   När jag kom ner för trappan till köket i morse och såg den oändliga mängd snö som kommit så fick jag ståpäls. Stort, mäktig o...

Av Wilhelmson - 19 februari 2010 23:02

Har spenderat dagen på Jönköpingskontoret idag, segt väder att köra i, framförallt på vägen hem. Satt i köer i en halvtimma p.g.a olycka. Jag fattar inte varför det krockas direkt det kommer minsta lilla snöflinga, fattar inte folk att det blir halt?...

Av Wilhelmson - 16 februari 2010 22:10


Besök på mvc i morse, bebisen ligger med huvudet nedåt även om det inte är fixerat ännu, men det är en bra förutsättning så här 32 dagar innan beräknad leverans.   När jag kom tillbaks till jobbet kollade jag gubbarnas statistik, dom går som tåge...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards